מקור pixabay

כשאתם מעוניינים בהבאת ילדים לעולם, וההריון המיוחל מאחר להגיע, קיים חשש בקרב זוגות רבים, כי אחד מהם לפחות סובל מבעית פריון המפריעה בדרך להורות. באחוז גבוה מהבדיקות המתבצעות, לא תמיד מוצאים את הסיבה, אצל הגבר והאישה. אך יש מספר סיבות שניתן לתקנו. מחזור לא סדיר, זרע מועט, בעיות ביוץ, אלו רק חלק מהתופעות שנתקלים בהן זוגות המעוניינים להיכנס להריון, חשוב להבין כי אלו בעיות הניתנות לטיפול.  כיום נמצאים בשוק התרופות הטבעיות מוצרים אשר יכולים לסייע בהגברת ייצור זרע, הגברת ביוץ באופן טבעי, ובבעיות של מחזור לא סדיר.

בעיות ביוץ

שיבוש בתהליך הביוץ זו הסיבה השכיחה ביותר הגורמת לבעיות פריון. לבעיות הביוץ מספר גורמים בהם ליקויים הורמונאליים שונים, בעיות מבניות בשחלות ועוד. לעיתים נשים מתחת לגיל 40 סובלות מירידה בתפקוד השחלות. חברת בריאות לכל, המתמחה במוצרים טבעיים, מציעה לבעיה זו את התכשיר יו 69 ליידי, מוצר המשפר סיכויי הריון, מטפל בתופעת ביוץ לא סדיר, בעיות הורמונליות, שחלות פוליציסטיות, ועוד. תפקידו של התכשיר לחזק את הרחם והמערכת הנשית. גם לחץ נפשי משפיע רבות על המאזן ההורמונלי המשפיע על תהליך הביוץ.

אי סדרים במחזור החודשי

מחזור לא סדיר הוא תופעה נפוצה ומוכרת, היכולה להימשך זמן קצר, או באופן ממושך.  באם ההפרשים בין מועדי קבלת הוסת, משתנים באופן רבוע, אז מדובר בוודאי המחזור לא סדיר. ישנן מספר סיבות למחזור לא סדיר. בין הסיבות הנפוצות: חוסר איזון הורמונלי, שינויים חריגים במשקל הגוף, בעיות בבלוטת התריס, מתח נפשי ועוד. אי סדרים במחזור החודשי פרט לאי נוחות, עלולים להוביל למצב של בעיות בפריון. חברת בריאות לכל מציעה לטיפול בבעיה זו, את המוצר יו 63 ליידי, אשר מסדיר את הימים בין מחזור למחזור. במוצר הרכב צמחים ייחודי ובלעדי במינון מדויק אשר מסדיר את האיזון ההורמונלי ומחזק את הרחם ומערכת הרבייה.

 

בעיות פוריות אצל גברים

אנו נוטים לחשוב כי הבעיות באי הפריון נוגעות רק למין הנשי. מדובר בטעות בסיסית. ישנם גברים הסובלים גם הם מבעיות המשפיעות על תהליך הכניסה להריון, ולוקים בבעיות בייצור הזרע ומזרע מועט. את האבחון ניתן לעשות בכל מרפאה המתמחה בכך, ולבעיה זו יש מגוון סיבות. במידה ואובחנתם עם בעיית יצור זרע, אל דאגה יש פתרון טבעי לחיזוק הזרע. חברת בריאות לכל, ממליצה על המוצר שלה יו 88 מאן,  מגביר און טבעי. מדובר על תמצית צמחים ייעודית מרוכזת ייחודית ובלעדית במינון מושכל ומדויק מסייעת: המחזקת מעודדת ומעוררת הפרשת הורמונים רצויים הכרחיים.  מחזקת ומעניקה עוצמה פיזית ונפשית ועוד.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here